Betalingspolitik – autoportugal.dk
Vi ejer ikke bilerne, vi sammenligner kun priser fra forskellige virksomheder som Rhodium, Bravacar, National, Centauro, Thrifty, Avis, Flizzr, Surprice, Sixt, Dollar, Auto Turistica, Turiscar, Alamo, Best Deal, Drive on Holidays, Angrauto, Rodavante, Autoclick, Keddy By Europcar, Firefly, MadeiraRent, Hertz Dream Collection, Autocunha, Drive & Go, Rent a Star, Turisprime, BENErent, Goldcar, Payless, Guerin, Varela Rent a Car, Ilha Verde, OPORent, Europcar, Drive4Less, 296 Rentacar, Auto Rent, InsularCar, SadoRent a car, Micauto, AirAuto, Zitauto, 2Rent, Autatlantis, Yes Car Hire, Budget, Orbita, InterRent, Enterprise, CAEL, Discovery og Hertz og andre i Portugal. Når du lejer din bil fra en virksomhed, henter du bilen fra virksomheden.
Hvornår skal jeg betale for leje?
Der er forskellige betalingsmuligheder til rådighed, som er klart angivet i løbet af bookingprocessen:
Forudbetalt indbetaling – Betal et beløb nu for at sikre køretøjet og betal det fulde beløb for reservationen inden for 7 dage efter afhentningsdatoen.
Betaling – Betal et lille depositum på reservationstidspunktet for at sikre køretøjet og betal det fulde beløb ved afhentning ved udlejningsskranken.
Betal med det samme – betal det fulde beløb af køretøjet ved reservationen.
Betal senere – Bekræft køretøjet uden betaling. Det fulde beløb skal betales ved ankomsten til udlejningsskranken.
Kan jeg bestille uden et kreditkort?
Ja. Du kan booke uden kreditkort. Bemærk venligst, at selv hvis du vælger at betale med debetkort, skal du angive et gyldigt kreditkort i førerens navn ved afhentning, da biludlejeren kræver et kreditkort for at tage imod depositum. Kreditkort accepteres ved afhentning er MasterCard, Visa og i nogle tilfælde American Express.
Jeg har ikke modtaget den endelige lejefaktura fra biludlejningsfirmaet
Du skal modtage den endelige leje faktura, så snart du har returneret køretøjet. Hvis du ikke modtager den endelige faktura ved aflevering, bedes du kontakte biludlejningsfirmaet direkte.
Jeg har modtaget en e-mail fra en bedrageriafdeling – hvad skal jeg gøre?
Bedrageriafdelingen beskytter dine personlige oplysninger mod uautoriseret adgang og formidling. Vi arbejder tæt sammen for at forhindre kriminel aktivitet online og for at sikre, at vores bookingmaskine er sikker. I nogle tilfælde kan du blive kontaktet af vores bedrageriafdeling for en sikkerhedskontrol, hvis der er modsigelser i dine booking detaljer/historik. Hvis dette sker, kan du kontakte os med det samme for at bekræfte dine oplysninger og behandle transaktionen på en sikker måde.